المؤلف = الخبيري، محمد فاروق عبدالسميع علي
An Investigation of the relationship between Egyptian EFL University Students’ Oral-Presentation Skills and their Meta-cognitive Awareness

المقالات الجاهزة للنشر، المقال المقبول، استمارة إلكترونية متاحة 03 October 2022

منار عبد الفتاح احمد؛ محمد فاروق عبدالسميع علي الخبيري


Developing a Current Events Awareness Scale for Egyptian EFL Young Adult learners

المقالات الجاهزة للنشر، المقال المقبول، استمارة إلكترونية متاحة 17 November 2023

مروة سيد صالح سيد؛ محمد فاروق عبدالسميع علي الخبيري؛ کريمه محمد عبد العزيز


Activating EFL Young Adult Learners’ Cognitive Mechanisms of Encountering Current Events via Socio-Affective Strategy Training

المقالات الجاهزة للنشر، المقال المقبول، استمارة إلكترونية متاحة 17 November 2023

مروة سيد صالح سيد؛ محمد فاروق عبدالسميع علي الخبيري؛ کريمه محمد عبد العزيز


An Investigation of the Relationship between EFL Pre-service Teachers' Oral Performance, their Conflict Resolution Skills, and their Own Perception about these Skills

المقالات الجاهزة للنشر، المقال المقبول، استمارة إلكترونية متاحة 28 February 2024

ولاء أحمد سليمان؛ محمد فاروق عبدالسميع علي الخبيري؛ مروة مراد صالح مراد


Developing a Current Events Awareness Scale for Egyptian EFL Young Adult learners.

المجلد 17، العدد 12، سبتمبر 2023، الصفحة 764-785

مروة سيد صالح سيد؛ محمد فاروق عبدالسميع علي الخبيري؛ کريمه محمد عبد العزيز


Activating EFL Young Adult Learners’ Cognitive Mechanisms of Encountering Current Events via Socio-Affective Strategy Training

المجلد 17، العدد 12، سبتمبر 2023، الصفحة 786-805

مروة سيد صالح سيد؛ محمد فاروق عبدالسميع علي الخبيري؛ کريمه محمد عبد العزيز


An Investigation of the relationship between Egyptian EFL University Students’ Oral-Presentation Skills and their autonomy

المجلد 16، العدد 10، ديسمبر 2022، الصفحة 1971-2012

منار عبد الفتاح احمد؛ محمد فاروق عبدالسميع علي الخبيري؛ منى عب التواب


An Investigation of the relationship between EFL-Egyptian University Students’ Oral-Presentation Skills and their Meta-cognitive Awareness

المجلد 16، العدد 10، ديسمبر 2022، الصفحة 2013-2065

منار عبد الفتاح احمد؛ محمد فاروق عبدالسميع علي الخبيري؛ منى عبد التواب


An Investigation of the Relationship between First Year Secondary Stage Students’ Oral Performance and their Productive Classroom Behavior

المجلد 16، العدد 10، ديسمبر 2022، الصفحة 2118-2149

رانيا فتحى على حافظ؛ محمد فاروق عبدالسميع علي الخبيري؛ مروة مراد صالح مراد


An Investigation of the Relationship between EFL University Students’ Reading and Listening Comprehension skills and their Autonomy

المجلد 15، العدد 16، ديسمبر 2021، الصفحة 2369-2407

هيام عفيفى توفيق محمد على؛ محمد فاروق عبدالسميع علي الخبيري


The Impact of Using Source-based Writing Activities on EFL Secondary Stage Students’ Frequency of Errors

المجلد 15، العدد 16، ديسمبر 2021، الصفحة 2488-2532

اماني سالم عبد الفتاح احمد؛ محمد فاروق عبدالسميع علي الخبيري؛ کريمه محمد عبد العزيز


An Investigation of the Relationship between Secondary Stage EFL Low-Response Generators' Oral Performance and their FL Anxiety

المجلد 14، العدد 14، ديسمبر 2020، الصفحة 271-299

لندا شعبان؛ محمد فاروق عبدالسميع علي الخبيري؛ عبير أبو زيد


Building Up a Young Learners' Learning Styles Inventory

المجلد 14، العدد 14، ديسمبر 2020، الصفحة 627-661

ايثاب هشام؛ محمد فاروق عبدالسميع علي الخبيري؛ منى احمد عبدالتواب


An Investigation of the Relationship between EFL Young Learners'''' Intrinsic Motivation and their Achievement of Vocabulary

المجلد 14، العدد 14، ديسمبر 2020، الصفحة 662-695

وسام نبيل حمدي أحمد؛ محمد فاروق عبدالسميع علي الخبيري؛ منى احمد عبدالتواب


The Relationship Between EFL Underachievers’ Reading Comprehension Skills and their Writing Performance

المجلد 14، العدد 14، ديسمبر 2020، الصفحة 764-799

هاله عبد العزيز؛ محمد فاروق عبدالسميع علي الخبيري؛ منى امام


The Relationship Between EFL Underachievers’ Reading Comprehension Skills and Their Academic Achievement

المجلد 14، العدد 14، ديسمبر 2020، الصفحة 800-837

هاله عبد العزيز؛ محمد فاروق عبدالسميع علي الخبيري؛ منى امام